Портфоліо старшокласника (як зразок)
…Сучасний світ надто стрімкий. Згадую роки навчання у своїй найріднішій Сарновицькій середній школі Коростенського району.
Книга – як повітря. Книга – завжди і в усьому: на уроці, на перерві, удома. А ще – зшитки-щоденники. Ми їх вели з великим натхненням, записували перемоги й невдачі, аналізували свої вчинки, писали вірші й оповідання, відгуки про прочитану нову книгу чи побачений фільм.
Як це було давно…
Як це було недавно…
А сьогодні мої одинадцятикласники (я їх обожнюю) з гаджетами найновіших моделей, з електронними підручниками; в класі –SMART –дошка і сучасний телевізор.
І я хочу запропонувати їм створити навчальне портфоліо – сучасний прообраз мого « старенького друга» – того зшитка-щоденника з далекої юності.
АНКЕТА
- «Я – людина, частинка Всесвіту»
- Прізвище
- Ім’я
- По батькові
- Дата народження
- Школа
- Клас
АНКЕТА для самооцінювання
1.Чи вимогливий(а) до себе?
– завжди
– іноді
– навіть не замислююсь
2.Стосунки з однокласниками
– дружні
– звичайні
– не надаю значення
3.Чи маєш друзів?
– так
– ні
– у класі
– поза школою
- Ставлення до педагогів
– тактовне
– дружнє
– не надаю значення
- Чи важливо, як про тебе думають інші
– так
– ні
– байдуже
- Твій улюблений предмет
- З яким предметом важко « дружити»
- Чи дотримуєшся правил академічної доброчесності?
– так
– ні
– не завжди
- Ким бачиш себе в майбутньому?
- До чиїх порад дослухаєшся?
– друзів
– однокласників
– батьків
– педагогів
- Чи маєш улюблене заняття, якщо маєш, то яке?
- Чи маєш домашню тваринку? Якщо маєш, то яку?
- Чому надаєш перевагу?
– комп’ютеру
– книзі
– не цікавлюсь
- Ситуативне завдання:
Білка в біді: до неї добирається кіт. Твої дії:
– не зверну уваги
– віджену кота
– віджену кота і переконаюсь, що білка в безпеці
- Ситуативне завдання: тебе образили. Твої дії:
– не зверну уваги
– відповім образою
– не промовчу
- Чи вважаєш себе лідером?
– так
– ні
– не знаю
Рейтинг успішності за 9 клас
Предмет |
Навчальний рік(2020-2021) |
Навчальний рік (2021-2022) |
Українська мова |
|
|
Українська література |
|
|
Зарубіжна література |
|
|
Англійська мова |
|
|
Німецька мова |
|
|
Польська мова |
|
|
Математика |
|
|
Інформатика |
|
|
Історія України |
|
|
Всесвітня історія |
|
|
Географія |
|
|
Біологія |
|
|
Фізика |
|
|
Хімія |
|
|
Правознавство |
|
|
Фізична культура |
|
|
Технології |
|
|
Інші |
|
|
План роботи з навчального предмета (наприклад, математика)
1.Бути активним на уроках (важко, але треба)
- Взяти участь у математичній школі «Олімп»
3.Записатись на курси за вибором( «Підготовка до ЗНО»)
4.Виділити час на самостійну додаткову роботу з предмета (хоч би годину)
- Підвищити бал на кінець року з 6 до 8.
Карта успіху (хочу досягти), 1 семестр 2020-2021 року
Предмет |
Бал |
Я |
Учитель |
Українська мова |
|
|
|
Українська література |
|
|
|
Англійська мова |
|
|
|
Німецька мова |
|
|
|
Польська мова |
|
|
|
Алгебра |
6 |
8 |
7 |
Геометрія |
|
|
|
Фізика |
|
|
|
Історія України |
|
|
|
Всесвітня історія |
|
|
|
Географія |
|
|
|
Біологія |
|
|
|
Хімія |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
Фізична культура |
|
|
|
Технології |
|
|
|
Інші |
|
|
|
|
|
|
|
Карта участі в олімпіадах, науково-практичних конференціях, творчих конкурсах, святах
Олімпіади |
Місце |
Бал |
Рівень |
Диплом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Науково-практ. конференції, семінари |
Назва |
Дата |
Рівень |
Диплом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Творчі конкурси |
Назва |
Дата |
Рівень |
Диплом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ліцейні свята |
Назва |
Дата |
Заохочення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спортивні змагання |
Назва |
Дата |
Рівень |
Диплом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь у творчих проєктах |
Назва |
Дата |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Подорожі |
Куди |
Дата |
Цілі |
Враження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоаналіз за підсумками 1 семестру 2020-2021 н. року
- Підвищив бал з предмета:
- виконав
- частково
- не виконав
- Якщо виконав:
- Легко
- Важко
- Запам’яталось з вивченого:
- Багато цікавого
- Не все
- Не надавав(ла) значення
- Який предмет « змотивував» знати більше? Чому?
- З яким предметом варто «потоваришувати»? Чому?
- Найвизначнішим для мене в 1 семестрі було —-
- Чи обрано професію?
- Так
- Ні
- Ще думаю
Особиста сторінка
(захоплення, нові друзі, стосунки з однокласниками, мрії про майбутнє)
Дорогі старшокласники! Запрошую до співпраці. Додайте свої ідеї, бачення – і хай це буде прообраз вашого майбутнього резюме для вступу до вишу!
Ніна Миронець, заступник директора БМЛ №15 з НМР