Бердичівський міський ліцей № 15 Житомирської області
Ідент. код 22057242 вул. Михайла Грушевського 5А, м. Бердичів, Житомирської область, 13312
Тел: (04143) 2-11-33, 2-21-72, 2-10-88 EMAIL:c3w15berd@ukr.net
НАКАЗ
28 серпня 2020 р. № 38/01-06
Про затвердження Правил внутрішнього
трудового розпорядку для колективу ліцею
на 2020-2021 н.р.
На підставі рішення трудового колективу від 28 серпня 2019 р. (протокол № 1 від 28.08.2020 р.)
НАКАЗУЮ:
Ввести в дію з 1 вересня 2020 року на 2020/2021 н.р. правила внутрішньо-трудового колективу для колективу ліцею та вважати їх обов’язковими для всіх категорій працівників ліцею.
- Встановити такий час початку робочого дня нижчезазначених категорій працівників ліцею:
- для адміністративних працівників, чергової для обслуговуючого персоналу – 7.30)
- обслуговуючий технічний персонал – 10.30-18.30 (30 хв. обідня перерва),
- для педагогічних працівників, що мають перші уроки – 7.50
- для педагогічних працівників – за 15 хвилин до початку уроку,
- для чергових вчителів за 20 хвилин до початку уроків,
- для працівників їдальні – 7.00
- для сторожів ліцею з 19.00 до 7.00 ранку наступного дня.
- Визначити час завершення роботи (з 30-хвилинною обідньою перервою) для адміністрації 16.00, крім чергового адміністрації до 19.30, працівників їдальні -15.30
- Встановити у ліцеї в період канікул для адміністрації та педколективу нормований робочий день (відповідно до навантаження) із обов’язковою реєстрацією часу початку та закінчення роботи у книзі відпрацювання робочого часу.
- Вважати основною вимогою до всіх працівників ліцею розпочинати і закінчувати робочий день із ознайомлення з оголошеннями розміщеними на загально-ліцейському стенді (ІІІ поверх).
- Встановити такі метод. дні для адміністрації ліцею:
- директор ліцею – четвер
- заступники директора з навчально-виховної роботи:
Миронець Н.А. – вівторок, Петриченко І.П. – середа, Єдінова Н.П. – п’ятниця, Семенова Т.Л. – понеділок,
соціальний педагог – вівторок,
психолог – середа,
педагог організатор – понеділок
- Встановити черговими адміністрацію ліцею за днями таких
І зміна ІІ зміна
Понеділок Семеняк О.А. Єдінова Н.П.
Вівторок Петриченко І.П. Миронець Н.А.
Середа Семенова Т.Л. Єдінова Н.П.
Четвер Миронець Н.А. Петриченко І.П.
П’ятниця за окремим графіком
- Для працівників ліцею встановити 5-ти денний робочий тиждень. Перерви визначаються у відповідності з розкладом…
- Зобов’язати :
- Соціального педагога, класних керівників подавати щоденні звіти загально-ліцейського обліку відвідування.
- Кожному працівнику постійно дотримуватися правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної безпеки на період карантину Сovid-19 регламенту затвердженого педрадою.
- Працівникам ліцею неухильно виконувати рішення наказу.
- Класоводам 1-4 класів з метою застереження дитячого травматизму супроводжувати учнів до їдальні.
- Учителі, які проводять останні уроки супроводжувати учнів на ІІ зміні за межі ліцею, забезпечуючи цим ТБ поводження учнів на території ліцею.
- Працівникам ліцею повідомляти заступників директора про свою відсутність на робочому місці у зв’язку з перебуванням на лікарняному у день захворювання.
- Вважати обов’язковим оприбуткування протягом 10 днів усіх фінансових та господарських надходжень, у тому числі і придбаних за рахунок батьківських та спонсорських коштів
- Заборонити:
- З’являтися в ліцеї в нетверезому стані .
- Проводити навчальні заняття, які створюють загрозу життю і здоров’ю учнів та педагогів (під час карантину з температурою 37.2 вчителям, працівникам ліцею, учням – вхід в ліцей заборонено).
- Відсторонення працівника від роботи може здійснюватись у відповідності до чинного законодавства.
- Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою
Директор БМЛ № 15 В.ІВАСЮК