ДОВІДКА
по Бердичівському міському ліцею № 15 Житомирської області
від 24 червня 2019 р.
Про підсумки державної підсумкової атестації
учнів 11-х та 9-х класів у 2018-2019 н.р.
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про освіту», статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту», Положення «Про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» затвердженого наказом МОН України від 18.12.2018 р. № 1369, наказів МОН України від 22.08.2018 №1103 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», від 25.01.2019 №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», від 01.02.2019 №116 «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», наказу управління освіти і науки Бердичівського міськвиконкому від 27.03.2019 року №170/01-06 « Про закінчення 2018/2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів закладів загальної середньої освіти міста Бердичева», у ліцеї була проведена ДПА в 11-х класах у формі ЗНО з 21 травня по 13 червня, та в 9-х класах з 05 червня по 12 червня. Строки проведення державної підсумкової атестації ІІ ступеня визначено педагогічною радою (протокол № 13 від 01.04.2019) і затверджено директором ліцею (наказ № 24/01-07 від 19.04.2019).
Розклад ДПА учнів 9-х класів погоджено з відділом освіти Бердичівського міськвиконкому. Склад атестаційної комісії затверджено наказом по ліцею № 23/01-07 від 18.04.2019 р.
Завдання для ДПА 9 класів розроблено вчителями-предметниками, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, обговорено на засіданнях кафедр та погоджено на засіданні педагогічної ради протокол №14 від 26.04.2019 році, затверджено директором ліцею. Завдання для проведення державної підсумкової атестації відповідають державним вимогам до рівня загальної підготовки учнів, визначеними навчальними програмами, затвердженими МОН України.
Відповідно до протоколу № 15 від 31.05.19 р. засідання педради, наказу по ліцею № 18/01-05 від 31.05.19 було звільнено від ДПА (12 балів) з правознавства Рибінського Максима Ігоровича учня 9-А класу на підставі наказу №133 від 05.04.2019 управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (диплому ІІІ ступеня).
Відповідно до протоколу № 15 від 31.05.19 р., наказу по ліцею № 18/01-05 від 31.05.19 було звільнено від ДПА за станом здоров’я Артемчука Владіслава Вікторовича учня 9-А класу на підставі медичної довідки ЛЛК № 103 від 12.02.2019р.
Державна підсумкова атестація в 11 класі проводилась з трьох предметів: української мови (обов’язкова для всіх), математики (обов’язкова) чи історії України(обов’язкова) за вибором, і предмета за вибором ліцеїстів.
ДПА з української мови, математики чи історії України є обов’язковими , біології, географії, фізики, англійської мови за вибором ліцеїстів, проводились у формі зовнішнього незалежного оцінювання у пунктах тестування. Відповідно до наказу МОН України від 16.03.2015 №300 «Про затвердження Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання» та витягу з Відомості результатів державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти Українського центру оцінювання якості освіти, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання, № 4354 (укладеного на підставі відомості результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики, географії), що відбулися 23 травня 2019 року з української мови та літератури, 21 травня 2019 року з математики, 04 червня 2019 року з історії України, 28 травня 2019 року з англійської мови, 06 червня 2019 року з біології, 11 червня 2019 року з географії, 30 травня 2019 року з фізики, протокол педради № 17 від 24.06.2019наказом по ліцею № 37/01-05 від 24.06.2019 році результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики, географії зараховано як результати державної підсумкової атестації за курс повної середньої освіти для ліцеїстів.
За даними результатами ЗНО як ДПА з української мови (учитель Татарчук Л.В.) успішність учнів 11А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з української мови (учитель Миронець Н.А.) успішність учнів 11Б класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з математики (учитель
Івасюк В.Г.) успішність учнів 11-А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з математики (учитель
Халімовська І.Ю.) успішність учнів 11-Б класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з історії України (учитель Новікова Т.Л.) успішність учнів 11-А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з історії України (учитель Новікова Т.Л.) успішність учнів 11-Б класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з англійської мови (учитель Ніколайчук О.А.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з англійської мови (учитель Семенова Т.Л.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з біології (учитель Нечипорук Т.І.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з біології (учитель Нечипорук Т.І.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з фізики (учитель Петрук К.А.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:
За даними результатами ЗНО як ДПА з географії (учитель
Підвисоцька Л.Е.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:
Порівняльний аналіз річних оцінок з результатами ДПА
українська мова 11-А
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 16 | 73% | 12 | 54.55% |
достатній | 6 | 27% | 6 | 27.27% |
середній | 3 | 13.64% | ||
Початковий | 1 | 4.54% | ||
Глибина знань | 100% | 81.82% |
українська мова 11-Б
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 5 | 33.33% | 5 | 33.33% |
достатній | 6 | 40% | 7 | 46.67% |
середній | 4 | 26.67% | 3 | 20% |
Початковий | ||||
Глибина знань | 73.33% | 80% |
математика 11-А
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 9 | 81.82% | 3 | 27.27% |
достатній | 2 | 18.18% | 7 | 63.64% |
середній | 1 | 9.09% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 90.91% |
математика 11-Б
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 1 | 25% | ||
достатній | 3 | 75% | 3 | 75% |
середній | 1 | 25% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 75% |
історія України
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 14 | 56% | 6 | 24% |
достатній | 9 | 36% | 11 | 44% |
середній | 2 | 8% | 8 | 32% |
Початковий | ||||
Глибина знань | 92% | 68% |
англійська мова 11- А
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 4 | 80% | 1 | 20% |
достатній | 1 | 20% | 2 | 40% |
середній | 2 | 40% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 60% |
англійська мова 11 – Б
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 4 | 66.67% | 1 | 16.67% |
достатній | 2 | 33.33% | 4 | 66.66% |
середній | 1 | 16.67% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 83.33% |
біологія
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 10 | 77% | 6 | 46% |
достатній | 3 | 23% | 5 | 38% |
середній | 1 | 8% | ||
Початковий | 1 | 8% | ||
Глибина знань | 100% | 84% |
географія
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 5 | 83.33% | 1 | 16.67% |
достатній | 1 | 16.67% | 2 | 33.33% |
середній | 3 | 50% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 50% |
фізика
Рівні навчальних досягнень | Річні учні | Річні % | ДПА/ЗНО учні | ДПА/ЗНО % |
високий | 2 | 50% | ||
достатній | 2 | 50% | 4 | 100% |
середній | ||||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 100% |
Державна підсумкова атестація в 9-х класах проводилась з трьох предметів: української мови, математики (обов’язкові) та за вибором: англійської мови, правознавства, географії, біології (протокол №10 від 07.02.2019 засідання педради про вибір предметів ДПА та протокол №13 від 01.04.2019 про внесення змін до вибору предметів ДПА), наказом по ліцею №22/01-07 від 18.04.2019 сформовано групи для проведення ДПА.
ДПА з української мови проводилась у письмовій формі (диктант)
За даними результатами ДПА з української мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Глибина знань за результатами ДПА становить 88 %, що на 15 % більше, ніж за 2017/2018 н.р.
Результати свідчать про те, що більшість учнів справилась з написанням диктанту. Однак у роботі були допущені помилки на такі орфограми та пунктограми:
- розділові знаки при прямій мові;
- подовження приголосних;
- власні назви.
ДПА з математики проводилась у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії.
За даними результатів ДПА з математики, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Глибина знань за результатами ДПА становить 48 %, що на 17 % менше, ніж за 2017-2018 н.р.
Типові помилки, допущені учнями:
- складання рівнянь та їх систем для розв’язку текстових задач на спільну роботу, рух, %;
- розв’язування дробово-раціональних рівнянь із використанням формул скороченого множення;
- знаходження членів послідовностей та їх сум;
- застосування формул планіметрії при розв’язуванні геометричних задач;
- застосування методу інтервалів при розв’язуванні раціональних нерівностей та їх систем.
ДПА з географії проводилась у письмовій формі.
За даними результатів ДПА з географії , успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Допущені типові помилки учнями:
- демографічні характеристики областей України;
- сучасні особливості машинобудування.
За даними результатів ДПА з біології, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Допущені типові помилки учнями:
ІІІ частина – встановлення відповідності та послідовності явищ, структур, подій.
ІY частина – взаємозв’язок будови та функцій.
За даними результатів ДПА з англійської мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Типові помилки допущені під час прямого перекладу речень, малий лексичний запас слів, використання часових структур, пропуски артикля.