ДОВІДКА
по Бердичівському міському ліцею № 15 Житомирської області
від 22 червня 2018 р.
Про підсумки державної підсумкової атестації
учнів 11-х та 9-х класів у 2017-2018 н.р.
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про освіту», статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту», Положення «Про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» затвердженого наказом МОН України від 30.12.2014 р. № 1547, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 р. № 157/ 26602, та підпунктів 1, 3, 4, 5 пункту 2 наказу МОН України від 31.07.2017 №1103 «Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2017 за №1014/30882, враховуючи листи МОН від 07.06.2017 № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», від 31.03.2018 р. № 1/9- 66 «Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти», наказу управління освіти і науки Бердичівського міськвиконкому від 23.03.2018 року №150/01-06 « Про організоване закінчення 2017-2018 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів закладів загальної середньої освіти», у ліцеї була проведена ДПА в 11-х класах у формі ЗНО з 22 травня по 13 червня, та в 9-х класах з 31 травня по 08 червня. Строки проведення державної підсумкової атестації ІІ ступеня визначено педагогічною радою(протокол №32 від 04.04.2018) і затверджено директором ліцею (наказ № 27/01-07 від 04.04.2018).
Розклад ДПА учнів 9-х класів погоджено з відділом освіти Бердичівського міськвиконкому. Склад атестаційної комісії затверджено наказом по ліцею № 34/01-07 від 27.04.2018 р.
Завдання для ДПА 9 класів розроблено вчителями-предметниками, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, обговорено на засіданнях кафедр та погоджено на засіданні педагогічної ради протокол №34 від 27.04.2018 році, затверджено директором ліцею. Завдання для проведення державної підсумкової атестації відповідають державним вимогам до рівня загальної підготовки учнів, визначеними навчальними програмами, затвердженими МОН України.
Відповідно до протоколу № 36 від 25.05.18 р. засідання педради, наказу по ліцею № 15/01-05 від 25.05.18 було звільнено від ДПА (12 балів) з англійської мови Крупіну Анну Олександрівну ученицю 9-А класу на підставі міжнародного сертифікату (диплому) мовного іспиту рівня В-1 Cambridge Assesment English, Preliminary English Test (реєстраційний № 183UA0075054 March S (AM1) 2018).
Відповідно до протоколу № 36 від 25.05.18 р., наказу по ліцею № 16/01-05 від 25.05.18 було перенесено ДПА за станом здоров’я Богодвиду Олександру Вікторовичу учню 9-А класу на підставі медичної довідки ЛЛК № 377 від 24.05.2018р. (через місяць після зняття гіпсу).
Державна підсумкова атестація в 11 класі проводилась з трьох предметів: української мови (обов’язкова для всіх), математики (обов’язкова) чи історії України(обов’язкова) за вибором, і предмета за вибором ліцеїстів.
ДПА з української мови, математики чи історії України є обов’язковими , біології, географії, фізики, англійської мови за вибором ліцеїстів, проводились у формі зовнішнього незалежного оцінювання у пунктах тестування. Відповідно до наказу МОН України від 16.03.2015 №300 «Про затвердження Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання» та витягу з Відомості результатів державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти Українського центру оцінювання якості освіти, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання, № 4354 (укладеного на підставі відомості результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики, географії), що відбулися 24 травня 2018 року з української мови та літератури, 22 травня 2018 року з математики, 06 червня 2018 року з історії України, 01 червня 2018 року з англійської мови, 04 червня 2018 року з біології, 08 червня 2018 року з географії, 11 червня 2018 року з фізики, протокол педради № 40 від 21.06.2018 наказом по ліцею № 20/01-05 від 21.06.2018 році результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики, географії зараховано як результати державної підсумкової атестації за курс повної середньої освіти для ліцеїстів.
За даними результатами ЗНО як ДПА з української мови (учитель Миронець Н.А.) успішність учнів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
26 | – | – | 5 | 19,5% | 11 | 42% | 10 | 38,5% | 80,5% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з математики (учитель Івасюк В.Г.) успішність учнів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
6 | – | – | 1 | 17% | 2 | 33% | 3 | 50% | 83% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з історії України (учитель Реготун О.А.) успішність учнів 11 класу xарактеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
20 | 1 | 5% | 5 | 25% | 12 | 60% | 2 | 10% | 70% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з англійської мови (учитель Ніколайчук О.А.) успішність ліцеїстів 11 класу xарактеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
8 | 1 | 12,5% | 3 | 37,5% | 4 | 50% | 0 | 0 | 50% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з німецької мови (учитель Рибачук Н.В.) успішність ліцеїстів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
1 | 1 | 100% | – | – | – | – | 0 | 0 | 0% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з біології (учитель Нечипорук Т.І.) успішність ліцеїстів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
7 | – | – | 1 | 14% | 3 | 43% | 3 | 43% | 86% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з фізики (учитель Макаревич Н.В.) успішність ліцеїстів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
2 | – | – | 1 | 50% | 1 | 50% | – | – | 50% |
За даними результатами ЗНО як ДПА з географії (учитель Підвисоцька Л.Е.) успішність ліцеїстів 11 класу характеризується такими показниками:
Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань
|
|||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||
8 | – | – | 3 | 37,5% | 5 | 62,5% | 62,5% |
Порівняльний аналіз річних оцінок з результатами ДПА українська мова
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 5 | 19,5% | 10 | 38,5% |
достатній | 13 | 50% | 11 | 42% |
середній | 8 | 30,5% | 5 | 19,5% |
Початковий | ||||
Глибина знань | 69,5% | 80,5% |
математика
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 3 | 50% | 3 | 50% |
достатній | 3 | 50% | 2 | 33% |
середній | 1 | 17% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 83% |
історія України
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 12 | 60% | 2 | 10% |
достатній | 6 | 30% | 12 | 60% |
середній | 2 | 10% | 5 | 25% |
Початковий | 1 | 5% | ||
Глибина знань | 90% | 70% |
англійська мова
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 5 | 62,5% | 0 | 0 |
достатній | 3 | 37,5% | 4 | 50% |
середній | 3 | 37,5% | ||
Початковий | 1 | 12,5% | ||
Глибина знань | 100% | 50% |
німецька мова
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | ||||
достатній | 1 | 100% | ||
середній | ||||
Початковий | 1 | 100% | ||
Глибина знань | 100% | 0% |
біологія
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 4 | 57% | 3 | 43% |
достатній | 3 | 43% | 3 | 43% |
середній | 1 | 14% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 86% |
географія
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 5 | 62,5% | – | |
достатній | 3 | 37,5% | 5 | 62,5% |
середній | 3 | 37,5% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 62,5% |
фізика
Рівні навчальних досягнень | Річні
учні |
Річні
% |
ДПА/ЗНО
учні |
ДПА/ЗНО
% |
високий | 1 | 50% | ||
достатній | 1 | 50% | 1 | 50% |
середній | 1 | 50% | ||
Початковий | ||||
Глибина знань | 100% | 50% |
Державна підсумкова атестація в 9-х класах проводилась з трьох предметів: української мови, математики, англійської мови 9-А, української мови, математики, правознавства в 9-Б класі, української мови, математики, географії в 9-В та 9-Г класах.
ДПА з української мови проводилась у письмовій формі (диктант)
За даними результатами ДПА з української мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Клас | Учитель | Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань | |||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||||
9А | Татарчук Л.В. | 25 | – | – | 4 | 16% | 9 | 36% | 12 | 48% | 84% |
9Б | Бойко І.М. | 23 | – | – | 5 | 22% | 11 | 48% | 7 | 30% | 78% |
9-В | Білоус Л.В. | 20 | – | – | 7 | 35% | 6 | 30% | 7 | 35% | 65% |
9-Г | Білоус Л.В. | 20 | 1 | 5% | 7 | 35% | 9 | 45% | 3 | 15% | 60% |
Всього | 88 | 1 | 1% | 23 | 26% | 35 | 40% | 29 | 33% | 73% |
Глибина знань за результатами ДПА становить 73 %, що на 22 % менше, ніж за 2016/2017 н.р.
Результати свідчать про те, що більшість учнів справилась з написанням диктанту. Однак у роботі були допущені помилки на такі орфограми та пунктограми:
- розділові знаки у складному реченні;
- подвоєння приголосних;
- відокремлення прикладки.
ДПА з математики проводилась у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії.
За даними результатів ДПА з математики, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Клас | Учитель | Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань | |||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||||
9А | Халімовська І.Ю. | 25 | – | – | 7 | 28% | 10 | 40% | 8 | 32% | 72% |
9Б | Пушкар Л.Л. | 23 | 7 | 30% | 11 | 48% | 5 | 22% | 70% | ||
9-В | Халімовська І.Ю. | 20
|
1 | 5% | 9 | 20% | 8 | 40% | 2 | 10% | 50% |
9-Г | Пушкар Л.Л. | 20 | – | – | 7 | 35% | 7 | 35% | 6 | 30% | 65% |
Всього | 88 | 1 | 1% | 30 | 34% | 36 | 41% | 21 | 24% | 65% |
Глибина знань за результатами ДПА становить 65 %, що на 2 % менше, ніж за 2016-2017 н.р.
Типові помилки, допущені учнями:
- скалярний добуток векторів;
- стандартний вигляд числа;
- графіки функцій та їх властивості;
- розв’язування лінійних та квадратних рівнянь при оформленні текстових задач.
ДПА з географії проводилась у письмовій формі.
За даними результатів ДПА з географії , успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Клас | Учитель | Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань | |||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||||
9В | Нечипо
рук Т.І. |
20 | – | – | 2 | 10% | 11 | 55% | 7 | 35% | 90% |
9-Г | Нечипо
рук Т.І. |
20 | – | – | 4 | 20% | 8 | 40% | 8 | 40% | 80% |
Всього | 40 | – | – | 6 | 15% | 19 | 47,5% | 15 | 37,5% | 85% |
Допущені типові помилки учнями:
- встановлення відповідності по господарській спеціалізації, характеристиками річок та їх назвами;
- розв’язування задач на зміну температури, різниця місцевого часу.
За даними результатів ДПА з правознавства, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Клас | Учитель | Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань | |||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||||
9Б | Бондарчук В.О. | 23 | – | – | 6 | 26% | 6 | 26% | 11 | 48% | 74% |
Не всі учні вірно прокоментували статті Цивільного кодексу України.
За даними результатів ДПА з англійської мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:
Клас | Учитель | Всього учнів | Рівні навчальних досягнень | Глибина знань | |||||||
П.Р. к-сть | % | С.Р. к-сть | % | Д.Р. к-сть | % | В.Р. к-сть | % | ||||
9А | Лось І.С. | 13 | – | – | 1 | 8% | 5 | 38% | 7 | 54% | 92% |
9-А | Макаренко О.А. | 12 | – | – | 1 | 8% | 6 | 50% | 5 | 42% | 92% |
Всього | 25 | – | – | 2 | 8% | 11 | 44% | 12 | 48% | 92% |
Типові помилки допущені під час використання часових структур, пропуски артикля, модульних дієсловах, дієприкметникових зворотах.